Looking like you never done this before.'

Legat i sängen ett bra tag men inte lyckats somna så passar på att skriva lite. Det var en lång skoldag idag som bestod av två teoretiska lektioner och sedan hade vi dans i tre timmar vilket var riktigt svettigt. Känns dock skönt med lite rutiner och att få börja om med dansen igen, underbart! Efter skolan så for jag och Felicia iväg för att äta middag innan hennes buss skulle gå. Sedan umgicks jag med Stella och Simon tills det var dags för mig att möta upp Sarah på nodo för lite gossip och nya planer! Påväg hem stötte jag på Emma som jag hängde med ett litet tag innan jag gick hem. Annars händer det inte så mycket, ligger och småsaknar mitt ljusa hår litegrann. Men nu ska jag försöka sova så jag tar mig upp i tid imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0