Gotta get you out of my head.'

Har tagit mig en lång dusch, målat naglarna, nu sitter jag i soffan och dricker mitt te innan det är dags att sova. Helgen var rolig men känner att det får bli en lugn nästa helg. I fredags blev det förkrök hos Emma, efter det Kalles och sedan efterfest med sköningar. Lördag blev det mys, sen klockan fyra mötte jag upp Felicia och senare började vi dricka med våra dansare. Efter elva blev det dags för krogen. Söndag spenderades mestadels i sängen och på kvällen hade jag picknik med Jazmine, Didrik, Emma och Stella vilket var riktigt trevligt. Och idag var det dags att avverka ännu en skoldag och senare ikväll umgicks jag med Emil och Stella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0