Febern kickar in.'

Har myst ner mig i soffan med te och ska ta och starta en film. Har såklart blivit sjuk så blir ingen skola för min del imorgon, får iaf sova ut haha. Helgen var dock bra. Fredag var vi ett gäng sköna brudar som drack lite vin. Fick även sällskap av grabbarna innan vi begav oss till Kalles. Lördagmorgon tog jag och alla andra dansare bussen till Skellefteå för att dansa i novembermörkret, vilket gick hur bra som helst! Kom hem sent och då blev det att fara och jobba nattklubb. Imorse efter jag vaknat begav jag mig till Rebecka där Stella och Max med var. Har också hängt med Rebban ikväll, vi åt gotta och tittade på serier. Emil kom även förbi och surrade ett tag. Nu ska jag ta starta min film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0