there is something special about you.'

Helgen vart kanoners! I fredags var det middag på thai som gällde och sedan fortsatt kvällen med sällskapsspel. Lördagmorgon kom Stella till mig ett tag, sedan for jag ner på stan och inhandlade ett par skor och en tröja, riktigt nöjd över mina två köp. Efter middagen åkte jag till Vickan där vi badade badtunna och körde massa ölspel. Efter de blev det ett annat stopp innan vi begav oss till Lemon. Då dom stängde blev det käk på MAX med Stella och Krille. Idag har dagen bestått av seriemys sedan fick jag skjuts till Jazmine som bjöd upp på en mumsig brunch. Sen ikväll har jag umgåtts med Stella, vi har ätit och druckit gott, blev även en snabb träff med Vickan och Elias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0