ingen annan rör mig som du.'

Satt och försökte plugga lite till mitt prov som är på onsdag men slutade upp med att sitta och läsa massa bloggar, standard. Skolveckan var seg och är absolut inte sugen på ännu en till vecka med massa plugg och sådant jobbigt. På fredag efter att jag tagit helg blev det att fara hem en snabbis innan jag  åkte till Rebecka där det blev att grilla och mysa på med dom bästa. Blev även en tidig kväll, fett skönt. Lördag blev det lite häng ute i solen och kring sex tog jag och klassen bussen till Luleå. Blev alltså fest där vilket var riktigt roligt och måste göras om inom kort. Sedan blev det att åka tillbaka till piteå för att slagga. Idag blev det en lång sovmorgon och har mått som man förtjänat. Och ikväll blev det att dra nå chill i öjebyn.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0