You know all the right things to say.'

Har nyligt kommit hem och nu sitter jag och pratar i telefonen med Stella. Igår då jag och Jazmine hade vaknat och gjort oss iordning så gick vi ner till stan där vi träffade Didrik, Victor, Daniela och Rebecka ett tag. Sedan for vi hem till mej och fixade naglarna och så vidare. Blev middag hos mormor och efter det hängde jag, Jazmine och Stella hemma hos mej en stund. Då klockan närmade sig nio mötte vi upp Sofia, John, Didrik och Victor och sen gick vi alla till Joel där det var några stycken. Hängde där nästan hela kvällen. Kring tolv begav vi oss till stan där vi bland annat träffade Rebecka och Max. Efter det mötte jag upp Frank på Ronjas för lite pizzaätande och sen for vi hem. Denna morgon och hela dag har bestått av massor av slappande och en riktigt kass film! Sen har jag spenderat kvällen hos Didrik med Stella, Jazmine och Victor. Vi satt i soffan med popcorn och cola till en skräckis. Ett bra avslut på denna helg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0