you and i will always be unfinished business.'

Sitter framför datorn i väntan på att finna krafter så att jag kan gå och duscha så tänkte passa på och skriva litegrann. I fredags efter skolan blev det en snabb sväng på stan, sedan samlades vi några stycken hos Anton där vi käkade tacos, bastade och hade det trevligt. Lite senare drog vi alla in mot stan till Oskar där det var massor av folk. Var där hela kvällen tills vi åkte tillbaka till Anton där vi sov. Nästa dag blev det bara att vi bara segade på en massa, åkte in till stan för att käka på biggan och sen blev det hemfärd ett tag. Åt middag borta, sedan var jag med Moa, Kotten och Jazmine. Kring tio tiden for jag och Jazmine vidare till Bo där det var några stycken. Då dom skulle ut på krogen träffade vi Becca ett tag och sedan vidare till Victor där även Stella var. Blev sleep over där och idag har vi chillat framför film med massa gott. Daniela kom sen kring fem och hämtade upp mej och Jazmine, vi drog till norra och surrade på lite och sen hämtade vi även upp Becca. Men nu ska jag sluta skriva, här har ni tre stycken bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0