something that feel this good cannot be bad.'

Har nyss avslutat mitt samtal med min bestie och hade nu tänkt lägga mej och sova så att jag orkar morgondagens fyra timmars långa danspass direkt på morgonen! Skolan idag kändes alldeles för lång fast än vi lyxade till det med en lunch på thai och att vi även fick sluta tidigare. Efter skolan for jag och Jazmine till norra där vi mötte upp Rebecka och Daniela som vi surrade på med ett tag innan vi begav oss hem. Kring sju kom Max och Didrik för att hämta upp mej, vi åkte då vidare till Anton där han och Tobbe var. Vi inväntade Jazmine och då hon kommit så åt vi en otroligt god middag och sen tog vi det mest lugnt hemma hos han innan vi begav oss ut med bilen. Kom hem för en timma sen och sen dess har jag spenderat tid med mitt svenskahäfte. Inte det roligaste men man måste ju tyvärr. Nu är det sova som gäller, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0