Precis som du vill.'

Har varit lite seg med bloggningen eftersom att min telefon inte funkar, än en gång! Ska dock lämna in den imorgon så då den är lagad kommer jag att vara lite mera aktiv. Hursomhelst min skoldag kändes riktigt lång, men då vi slutat for jag och Jazmine till Daniela och sedan for vi alla till röda lyktan där vi mötte upp Sofia. Vi käkade och surrade på vilket var riktigt trevligt! Då Sofia for så åkte vi tillbaka till Daniela och då kom även Didrik och Nils. Vi besökte Coop för att köpa lite godsaker och sen tillbaka för att mysa på lite framför teven. En bra torsdag blev det! Nu ska jag avrunda och alldeles strax ta och sova, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0