Party like we're animals.'

Ligger i sängen och ska strax ta och sova. Min helg har varit super! I fredags lunchade jag, Jazmine och Emma på thai, sedan var det skola och då vi slutat for vi och gjorde oss iordning, började dricka och sedan drog vi vidare till Måns stuga där ligan befann sig. Riktigt mysigt med elden och vattnet som utsikt. Senare drog jag, Jazmine, Didrik och Frank till MAX för att käka och efter det for vi och sov. Dagen efter då jag kommit mej hem tog jag det bara lugnt tills Jazmine kom hit, vi satt ute på balkongen och myste på. Sen på kvällen kom även Sofia hit som vi inte träffat på hur länge somhelst så det var jätte kul och vi hade mycket att prata om. Då vi varit här ett tag drog vi vidare till Charlotte där det var några stycken. Stella kom också, och då drog vi vidare till logen. Då det var över där gick jag, Stella, Ludde och Armin in mot stan och tillslut bestämde vi oss för att dra hem så det blev sleep over hos Armin. Idag har jag umgåtts med Jazmine, Didde, Emma och sen på kvällen med Stella och Victor!   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0