It's disrespectful, How you've handled this.'

Har inte haft någon stor blogglust på senare tid men hade ändå tänkt försöka slänga in några inlägg i veckan! Hade i alla fall en mycket händelserik förra vecka som bland annat bestod av tacomys med alla dansare från 1an 2an och 3an, firat Stella som fyllt år, klassen har startat upp några olika danskurser för alla möjliga åldrar, gymmat en hel del och lite andra saker! I fredags på kvällen drog jag, Stella, Jazmine, Victor och Didrik till Boden där vi for till Sanatoriumet Svartbecka. Trodde ärligt talat att jag skulle dö, tyckte att det vara såå himla läskigt där, men samtidigt var det väldigt kul att göra något annat! Och lördagen gick jag på stan och inhandlade lite saker sen kom Dani och hämtade upp mej. Vi for hem till henne tog nåra glas vitt, vi(Daniela) gjorde käk och inväntade dom andra brudarna. Efter maten blev det bastu och under tiden började massa andra rulla in så vi gjorde oss klara och gick upp. Hela kvällen spenderades där och under nattens gång for jag, Jazmine och Ruben för att träffa Stella och Victor innan det blev dags för hemfärd. Och igår blev det bakishäng med Dani, vi tryckte pizza och bara slappade.
Så har mina dagar sett ut under dessa dagar, och nu sitter jag och inväntar middagen, sen blir det korpen med bästbruden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0