Darling, hold me in your arms the way you did last night.'

Sitter och lyssnar på bästa Ed Sheeran och har nyss pluggat lite svenska men min trötthet börjar ta över så ska nog ta och lägga plugget åt sidan och lägga mej i sängen för att somna till någon film. Min dag har i alla fall  varit superbra! Efter skolan mötte jag upp Daniela på coop där vi köpte glass, banan, maränger och chokladsås. Sedan drog vi till norra där vi mös på med allt gott. Då vi var klara där for vi till stan där vi kikade runt ett tag tills det var dags att bege sej hemåt. Blev en pn, middag och dusch innan jag for hemifrån igen. Mötte upp Jazmine, Didrik, Anton, Tobbe och Sophie. Vi for hem till Anton där det bjöds på kortspelande och lite tilltugg. Senare drog vi ut med bilen, träffade Vickan och sen började vi alla att dra oss hemåt. Var riktigt roligt att Anton kommit hit igen, var alltför längesedan han var här senast! Och imorgon efter skolan blir det nog att spendera någon timma på korpen, och senare mot kvällen blir det godmiddag hos Anton med mina bästa. Låter bra i mina öron!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0