Come a little closer.'

Dom senaste två dagarna har jag vaknat upp med en skön men samtidigt en riktigt hemsk träningsvärk. Men det känns i alla fall otroligt skönt att vara tillbaka på gymmet igen efter en lite alltför lång paus! Hur som helst så var jag hos frissan idag där det blev att fräscha till håret genom att göra lite ljusa och askiga slingor i hela håret. Känns faktiskt riktigt bra så jag är nöjd! Och efter att Daniela hade slutat så kom hon och hämtade upp mej, vi for till norra ett tag, vidare hem till henne där vi gjorde en riktigt fet smoothie och sedan for vi till korpen där vi mötte upp Becca för att jobba på kropparna. Senare under kvällen träffade jag även Stella, Jazmine, Vickan och Didrik som avslut på denna onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0