Take it back for us.'

Har haft en riktigt rolig helg! I fredags på kvällen blev det så att jag och Jazmine får till Tony där resten av våra bröder var. Vi hade inget bättre för oss så vi bestämde oss för en liten spontanfest vilket blev himla bra. På lördag vaknade jag klockan åtta vilket var en äkta kamp. For till IKEA med Stella, mormor och morfar. Blev kvar där hela dagen. En lampa, massa ljus och påslakan fick följa med mej hem, så jag blev nöjd iaf! Kom mej hem kring sex och hade en aning bråttom att hinna fixa mej. Jag och Jazmine tog bussen till Luleå där vi festade med sköna människor. Kring ett åkte vi tillbaka till Piteå där vi fortsatte vårat festade. Vart en otroligt lyckad kväll! Och idag har jag hängt lite med Stella och Jazmine och sedan har jag bara varit hemma och degat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0