Söndag utan ångest.'

Har haft en bra start på mitt lov! I fredags var det dansuppvisning på acusticum som gällde vilket gick riktigt bra trots att jag var väldigt sjuk. På kvällen kom kotten till mej och senare drog vi till Paula där vi var nästan hela kvällen och sedan for vi vidare till Emil där vi avslutade kvällen. Lördag blev det Luleå med Stella. Hittade halloween kläder, och lite annat. Kvällen spenderades hos Jocke med massor av sköna. Inte dåligt. Och idag har jag hängt med jazmine hela dagen. Blev Max mat, träffade Paula ett tag, sen Ludde, Nils och några. Som avslut var vi med Adrian, Simon och William. Nu ska jag se på arrow så bilder från helgen får ni nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit. Förstår varför du håller munnen stängd på dina bilder. Snygg tandställning:))

Svar: Hahah kan inte sluta skratta åt detta, herregud
Nicole Westerlund

2014-10-27 @ 08:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0