if it's still in your mind, it is worth taking the risk.'

Har lyckats med att gå och blivit sjuk så har spenderat hela min dag i sängen framför Vampire Diaries. Den stora frågan just nu är ju om man ska orka kriga sig igenom morgondagens skoldag eller ej. Kan ta helgen lite kort när jag ändå håller på. I fredags fyllde min syster år och det firades hos mormor med middag och tårta, efter de blev det att åka till Vitsand med några brudar. Där spenderades princip hela kvällen med några andra tills jag åkte till Frank. Dagen efter blev det att bara ta det lugnt. Kom mej hem kring sex och senare på kvällen träffade jag Stella, Victor, Jazmine och Didrik innan jag for vidare till Viktor där Jens och Frida var. Hade det trevligt där, kom även förbi ett par andra efter ett tag. Blev en hyfsat tidig kväll för mej vilket var himla skönt. Söndagen var det barndans och sen mys hos Jazmine och på kvällen blev det ännu mera mys med Stella!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0