stay.'

Hallåhallå, har haft fullspäckat schema och därför har jag ej hunnit blogga något. Hunnit med prov, massa pluggande, gymmande, hängt på acusticum under torsdag och fredag där vi haft dansuppvisningar. Senare på fredagkväll blev det tjejmys hos Emma med brudarna och några glas vitt. På lördagen vaknade jag klockan sex, jag Daniela och Jazmine for då till havsbadet för vi skulle dansa och gå modevisning. På kvällen drog jag och Jazmine till Armin för lite födelsedagsfirande. Vilket var riktigt trevligt med alla folk. Kring tolv for jag och några vidare till Tony där massa andra befann sig. Dagen efter höll vi i barndans och sen blev det raka vägen till havsbadet. Det är väll det som hunnit hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0