you ain't worth the trouble.'

Helgen har varit full av roligheter! I fredags drog jag och Jazmine till Hemmingsmark på fest där det var fullt av människor. Kvällen bjöd på mycket skratt och dans tills det var dags att fara hem för att sova. Lördag morgon begav jag mej till Strömbacka där vi hade tre dansföreställningar att bocka av. Då vi var klara där blev det att ta en fika på stan med Moa, Kotten och Jazmine. På kvällen hämtade Jazmine och Didrik upp mej, vi åkte då vidare till Robin på korvfest. Men det var trevligt ändå! Blev en hyfsat tidigt kväll vilket var rätt så skönt. Och imorse var det barndans som vanligt. Kring ett blev det en road trip med Jaz, Didrik och Victor. Vi for till donken för att käka och sen vidare till Sunderbyn för att hälsa på Stella. Sen ikväll har jag tagit igen förlorad tid med Paula! Nu ska jag se klart Arrow, sen är det god natt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0