teenage years.'

Har haft en otroligt bra halloween! I fredags var vi mestadels hos Tony och sedan hos Sally där det var massor av människor. Under lördagen var jag bara hemma och tog det lugnt tills senare på kvällen. Blev bortbjuden på middag och efter de blev det att sticka till lokalen som jag och Jazmine hade hyrt. Hade faktiskt gode roligt, fast än lokalen inte var så himla bra och att en massa folk som inte var inbjudna skulle envisas och komma ändå. Men det är sånt man får ta då vissa inte kan acceptera ett nej! Och på söndag fick det bli massa mys tills det var dags att bege sej till lokalen för att städa. Fyfan, aldrig mer säger jag då bara haha. Idag började iaf skolan om igen och det kändes förjävla jobbigt. Har sovit hur mycket som helst ikväll så lär ju inte kunna somna senare då jag väl ska sova. Ni får även ett par bilder från helgen, dock är dom inte så bra men bättre än inga alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0