how do you run from what is inside your head?'

Det händer inte allt för mycket i mitt liv just nu. Under veckans gång har jag varit i skolan och dansat, firat finaste Kotten, sett många avsnitt av vampire diaries, gymmat, pluggat och hängt lite med mina brudar. Typ det gamla vanliga med andra ord. Har även hunnit med att vara på vattengympa med Kottis. Så nu framöver kommer vi befinna oss i simhallen varje tisdag kväll, vilket jag inte klagar på! Denna dag blev dock inte som jag planerat att den skulle bli. For till skolan för ett långt danspass, efter det slutade vi och jag hade tänkt fara till gymmet och sedan åka hem för att få allt plugg  ur världen. Men istället for jag, Kotten och Jazmine till Öjebyn där vi käkade och tittade på bland annat portkod. Då jag kommit mej hem sov jag till nästan klockan åtta och efter det har jag bara pluggat. Men nu är jag äntligen klar vilket känns otroligt skönt. Ska ta mej en dusch och se på min serie ett tag innan det är dags för att sova. Imorgon är det äntligen fredag och det längtar jag till i sinne!! Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0