We could dance forever.'

Har varit väldigt frånvarande här på bloggen men har fortfarande min lånetelefon så det är anledningen till varför! Under dagarna som gått har jag hunnit med att hänga en del med Stella och Victor, också Robin. Käkat på hawaii, haft det mysigt med Emma, Rebecka och Jazmine. Vi träffade även Martin, Per och Jocke igår. Har hunnit bocka av några nationella prov och spenderat massor av timmar till att repa inför våra dansuppvisningar som är imorgon och på fredag, så är helt slut i hela kroppen! Och denna dag har verkligen varit pain in the ass. Började allt med två nationella prov i engelska och efter det har vi bara repat ända tills klockan nio typ. Sedan hann jag träffa Emma en snabbis och sen har jag köpt glass som jag ska unna mej nu framför nått avsnitt av arrow. Kommer bli toppen! Blev ett lite långt inlägg så hejdå på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0