Skratta åt dina misstag och lär dig vara stark.'

Min helg blev riktigt lyckad! I fredags kikade jag och kotten på let's dance med massa gotta tills Jazmine kom. Vi myste mest på under kvällens gång. Sen då kotten for så åkte vi vidare till munksund där vi umgicks med Viktor och Ludde. Vi hann även med att vara med dom på lördag under dagen. På kvällen blev jag upphämtad av Emma, Rebecka, Jazmine och Linus. Vi for och handlade saker för våran tacos och sen vidare till Emma där resten av killarna höll hus. Efter maten spelade vi spel och hade det riktigt trevligt. Senare drog vi till Olle där det var fullt med andra människor. Och efter nån timma gick jag och några andra in till stan för att äta lite innan hemfärd. Idag har jag hunnit med att umgås med Jazmine och senare träffade jag Stella och Victor som avslut på denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0