If you're nice to me, I'll be nice to you

Hallåhallå, under dagarna jag inte bloggat så har jag hunnit med att hänga med mina bröder, picknick med mina brudar och haft nationella. Igår efter skolan så drog jag hem för att fixa mej och sedan fara vidare till Becka där Jazmine, Daniela och grabbarna var. Efter ett tag började det droppa in massor av andra människor och vi hade det super trevligt med dans, skratt och ölspel. Efter Becca så drog vi vidare till Victor och efter ett tag gick vi över till Amanda där vi var resten av kvällen. Det  blev iaf en toppenkväll och nu är jag och Jazmine påväg ut för att se vad denna lördag har att erbjuda!



Kommentarer
Postat av: hemligt

hej! är du och dendär killen tillsammans?:)

2014-05-12 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0