When writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.'

Sitter i soffan och försöker skriva klart min svenska, men ska nog ta och ge upp snart eftersom jag inte har några fler krafter kvar för sådant ikväll. Min lördagskväll spenderade jag mestadels med Jazmine, Stella och Victor. Vi träffades först i stan där det blev käk på bigboy och efter ett tag begav vi oss vidare till Öjebyn där vi alla fixade naglarna och snackade en massa. Vi blev även bjudna på en riktigt mumsig blåbärspaj vilket satt himla bra i magen! Då klockan närmade sig fyra så började Stella och Victor bege sig hemåt. Men jag slaggade hos Jazmine. Och idag efter att vi vaknat osv så for vi ut och åkte bil med Jocke och Anton ett tag. Sedan for vi förbi Stella en snabbis innan vi drog tillbaka till Jazmine där vi åt och såg på en skräckis som faktiskt var gode så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0