So baby when you leave this place, I don't wanna hear your name. Promise when you walk away you're never coming back again.'

Hallåhallå har helt glömt bort att blogga domhära senaste dagarna men kan berätta lite snabbt om dom nu istället! I fredags hade jag tjejmys med kotten och Stella vilket var riktigt skönt! På lördagen så sov jag bort hela dagen och sen på kvällen vart det middag hos mormor. Var där till tio någon gång då Stella kom, då for vi, Victor, Martin och Kotten till Stella där vi hängde resten av kvällen. Och igår på söndagen så kom hela släkten för att fira mej lite i förskott. Sedan under kvällen var jag med Stella och Victor ett tag innan jag drog vidare för att vara med Jazmine! Sen idag så stannade jag hemma från skolan pågrund av min hemska migrän. Så tog mej en lång sovmorgon och sen efter att jag vaknat vid liv kom Jazmine till mej och sedan for vi vidare till henne där vi var tills det var dags att fara vidare till dansen. Kändes bra att få dansa av sej lite! Har iallafall haft en riktigt lugn helg, vilket jag inte haft på länge så det var himla skönt! Så fler sådana helger kommer det absolut att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0