don't hold me too tightly cause i'll be reminded of why i wanted you here.'

Har nyss sett sista avsnittet av teenwolf på säsong tre och det var så underbart bra! Jag längtar så himla mycket tills säsong fyra kommer, helt sjukt vad bra det kommer vara. Iallafall så fyllde jag då år igår och min dag var riktigt bra. Efter skolan blev det en snabbis ner på stan och senare på kvällen for jag, Jazmine och Rebecka till thai där vi åt en god middag och surrade på. Kring nio begav vi oss vidare till Rebecka där vi tjockade oss lite med massa fika och tårta! Då man fyller år så får man faktiskt det ;) Och efter att vi varit där och myst på så träffade jag Stella och Victor ett tag innan jag bagav mej hemåt!
Idag har jag varit hemma från skolan för min migrän, men senare på dagen så for jag till nodo där mina dancers bafann sig. Så gjorde dom sällskap och sedan drog jag och Jazmine vidare till Becka för att träffa henne en sista gång innan hon far till Stockholm. Kan bara säga att jag är en aning avis på henne. Vill också dra här ifrån för att få slippa allt ett tag. Hade varit riktigt skönt för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0