Taking it back.'

Det var så otroligt skönt att få helg idag! Drog mej hem från skolan kring fem och till middag blev det då en mumsig coopsallad. Efter det gjorde jag mej iordning och sedan for jag till Paula. Efter ett tag kom även Jazmine och lite senare under kvällen så kom Jocke och Ante för att hämta upp oss. Vi åkte runt lite överallt och pratade en massa. Riktigt trevligt var det. Och kring tolv begav vi oss tillbaka till Paula där vi haft lite deeptalk och skrattat i mängder. För tillfället ligger jag och ser på film men ska nog snart ta och sova eftersom jag nästan inte har några krafter kvar till att hålla mej vaken. Blev iallafall en bra start på denna helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0