i lied when i said it didn't hurt.'

Min gårdag blev inte riktigt som planerad. På vägen hem så mötte vi en annan buss på vägen och den körde in i oss så att två stora furot gick sönder och det flög glas in i heela bussen, även den andra bussens backspegel. Dock blev ingen så alvarligt skadad men några fick åka ambulans till akuten och många andra for dit senare då vi hade kommit hem med en annan buss. Så kan bara säga att vi verkligen hade tur! Då jag kommit hem och tagit det lugnt ett bra tag så for jag sedan till Paula för att träffa henne ett tag innan jag åkte vidare till Jazmine för att vara med henne och Sofia vilket var riktigt trevligt. 
Idag är vi även lediga pga gårdagens händelse så har inte gjort så mycket hittills men snart ska jag bege mej till danssalen med Jazmine och Sofia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0