your love kinda broke me down, still missing pieces.'

Ligger i sängen och lyssnar på musik utan några somhelst krafter kvar i kroppen. I veckan har vi haft musikalvecka vilket har varit himla roligt men man blir dock gode så slut efter sex föreställningar, och det är riktigt skönt av vara hemma för sej själv efter långa dagar som man ska spendera med massor av människor! Hursomhelst, imorgon får vi äntligen helg och vi slutar redan halv ett och det känns ju inte värre då jag vet att jag ska få spendera morgonkvällen med mina babes! Kommer bli riktigt awesome. Men det var nog allt jag hade att säga för denna gång så jag ska nog fortsätta med mitt mysande och sedan försöka göra en tidig kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var felixs tjej å fixa era hår?

2014-02-22 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0