don't waste your life trying to impress others.'

Gokväll, min fredag var riktigt bra. Kvällen började med middag på thai med Moa. Vi blev kvar där ett himla bra tag och pratade om allt som vi missat. Senare kring nio så kom även Jazmine och vi fortsatte på med vårat surrande. Sen då Moa farit så träffade vi Rebecka och boysen en snabbis och efter det drog vi hem till Jocke där vi var ett tag. Efter att vi varit där så åkte vi vidare för att träffa Martin och några innan vi begav oss vidare till Jazmine för nattkäk och sleepover. Imorse vaknade vi upp till våfflor vilket var precis vad vi behövde! Kom mej hem kring tre och sen dess har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, fast nu ska jag börja fixa mej och senare ikväll ska jag äntligen få umgås med Paula!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0