don't make me wait just because you know i will.'

Har nyss duschat så nu har jag bäddat ner mej i sängen för att se på älskade serien teenwolf! Min lördagskväll vart riktigt bra. Den började hos mej med Sofia och Jazmine tills Max kom för att hämta oss. Vi drog då vidare till Salle för att möta upp Rebecka, Linus och Ola. Hann inte vara där länge innan vi alla for till Erik där det var en massa andra. Då vi varit där ett bra tag så åkte vi sedan vidare till ett annat ställe där vi var ett litet tag innan det blev en massa flåd på MAX. Alex och Max kom även dit efter en stund och då vi ätit färdigt så åkte vi runt med dom i stan innan jag och Jazmine for hem till mej för att sova. Och imorse efter att vi vaknat åkte vi till coop för att köpa lite frukost innan vi begav oss till Jazmine där vi hunnit flåda en hel del, varit med Jocke och sett en massa teenwolf. Men nu ska jag fortsätta att kika på det innan det är dags att sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0