this is how we do.'

Det var riktigt längesedan jag skrev något hära, men jag har haft så mycket annat jag velat göra att jag helt enkelt inte har haft tid till detta. Men min sommar har iaf varit otroligt bra!

Firade midsommar hos Daniela med resten av ligan vilket var riktigt trevligt


Dagen efter midsommar blev det en spontanresa med Stella till Grekland. Vi var där i tre veckor och bara levde bästlivet med massor av sol, bad, drinkar och shopping.



Sen då jag kom tillbaka till mina saknade och fina vänner så bjöds det på poolparty, fest, bra väder och mycket mer!


PDOL helgen levererade också såklart som vanligt!


Och resten av sommaren bestod av lite mera partaj och andra aktiviteter!


Och ikväll står grillning på schemat, med Emma, Rebecka, Daniela, Jazmine, Mange, Marre och Didrik. Sounds good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0