Not friends, not enemies, just some strangers with some memories.'

Satt just och tittade på det nya avsnittet av teen wolf och såklart ska internet börja leva sitt egna liv, så lika bra att jag bloggar medans då! Började dagen med att försova mej, men kom inte allt för sent ändå. Efter att jag slutat så drog jag och Jazmine in till stan, inväntade Didrik, käkade på MAX, drog vidare till Emma där hon och Rebecka höll hus. Vi hade det trevligt där tills alla skulle börja dra sig därifrån. Så jag har inte mycket för mej just nu, hade tänkt fara och handla lite mat till imorgon. Vi dansare ska nämligen till Boden för att dansa på mässan där. Kommer bli kul förutom att jag behöver vakna halv 6. Lär nog bli en tidig kväll med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0