i don't know you but i'm so attached.'

Nu har skolan startat om igen vilket jag inte var så sugen på egentligen. Men det ska bli skönt med lite rutiner igen iallafall! Idag gjorde vi dock inte mycket, gick igenom vårat schema osv sen så var vi klara. Men imorgon sätter vi igång med dom vanliga lektionerna! Hur somhelst, efter att vi slutat kom Didde och hämtade upp mej och Jazmine och sedan drog vi till honom. Vi sov mestadels så det blev inte så mycket att vi umgicks haha. Då jag kom hem drog jag på mej mjukiskläder, gjorde nudlar och sedan la jag mej i sängen för att se på den braiga filmen Gatsby. Sen har jag inte hunnit med så mycket mera. Hade tänkt duscha och äta middag nu eftersom det blir att vara med Jazmine sen. Våra planer för denna kväll är dock inte spikade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0