90210'

Gokväll, ligger och känner lugnet framför bästserien just nu. I fredags hade vi vanliga lektioner vilket var helt okej. På kvällen kom Jazmine och sen åkte vi till Jesper där vi var med Didrik, John och Tom. Körde lite ölspel osv. Senare på kvällen stötte jag på Paula och vi for vidare till Jesper där det var en del folk. Dagen efter for jag och min familj till Luleå där det blev lite shopping. På kvällen blev det middag hos mormor där vi firade min mor. Efter det drog jag och Rebecka till Mange där det var ett par sköna människor, blev en del ölspel och äckliga drinkar haha. Kring elva åkte vi två till Emma där vi blev några stycken och hade det himla kul! Blev även så att jag, Max, Didrik och Martin slaggade där. Och idag då vi vaknat drog vi och käkade på MAX, for vidare till Jocke där Ola och Armin var. Sen ikväll hann jag hänga med bästa Daniela ett tag. Har haft en kanonhelg helg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0