The sad thing is, I actually thought you were different.'

Uppvisningen på näringslivsgalan gick riktigt bra. Efter det så drog jag, Kotten, Jazmine, Emelie, Jenny och Felicia in till stan för att käka. Vi träffade även kära Moa en snabbis. Då det blev lite senare så hämtade jag och Jazmine upp Stella och Victor och sen for vi vidare till William där vi var några stycken. Och imorse tog jag och Kotten bussen till Luleå där vi åt och även tänkte shoppa. Men tyvärr fick bara en stackars tröja följa med mej hem! Då vi kommit till stan så for vi och hämtade Jazmine och sen vidare för att kika på Viktors match. 
Ikväll umgås jag med Jazmine och Lina, vad vi ska göra är än oklart dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0