så mycket man kan göra, och borde och vill. Men mitt i allt så ska man räcka till.'

Idag började jag dagen med ett crossfit pass och sedan historia. Efter det slutade jag och då var klockan halv elva. Tog efter det en promenad och då jag kommit hem tog jag mej en kopp kaffe med far. Sen har jag bara tagit hand om mej själv med facemask, en lång skön dusch och allt annat diverse. Hade tänkt ta det lite lugnt nu ett tag och sen ska jag nog börja göra mej klar för kvällen händelser. Vi dansare ska nämligen göra en flashmob ikväll på phb och sen ska vi stanna och äta middag där. Kommer bli riktigt roligt! Har bildbrist så ni får nöjja er med denna som är från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0