jag minns när det var du och jag.'

Mitt bloggande har varit väldigt segt pga att min telefon har lagt av helt. Men ska försöka göra mitt bästa ändå! I helgen har jag och mina tjejer varit på en hel del festligheter, så denna helg har varit gode så lyckad! Och igår tog jag det lugnt hela dagen och senare på kvällen var jag med först med Kottis som jag inte träffat på allt för länge. Blev en hel del snack innan vi begav oss ut där vi träffade Victor och några andra ett tag. Senare mot kvällen åkte vi vidare till Jazmine där även Sandra och Elin var. Blev en hyfsat tidig kväll vilket var välbehövligt. 
Denna dag har ägnats åt ta vara på det underbara vädret. Jag och Jazmine drog iväg och köpte en mumsig mjukglass och sedan var vi bara ute och njöt av vädret innan vi for hem och lagade middag. Och senare åkte jag till Emma för att umgås lite med hon och Linus innan Stella kom och hämtade upp mej som jag var med resten av kvällen. Lovet har iaf varit otroligt kul och imorgon börjar tyvärr skolan om igen. Men som tur behöver jag bara genomlida fyra dagar innan det blir helg igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0