I pretend it doesn't hurt, i act like it's nothing. But really, it's everything.'

I fredags umgicks jag med Kottis. Vi brummade mest runt och träffade lite folk. I lördags tog jag mej en prommis till mormor där jag sedan solade och blev bjuden på en god middag. Sen på kvällen hängde jag med Stella, Jazmine och Victor. Vi var mestadels hos Robin med lite folk en hel del under kvällens gång. Agerade även chaffis, så tjänade allt några hundralappar vilket inte satt helt fel! Blev även sleepover i pitholm. Och idag då vi vaknat åkte vi in till stan för att käka och sedan får vi vidare och grillade med Robin och några ett tag. Och senare ikväll har jag först varit på ett besök på soldrömmen och sedan avverkade jag ett svettigt pass på korpen. Så med andra ord har min helg varit riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0