goals are dreams with deadlines.'

Hade ingen tid alls till att blogga igår men började iaf kvällen med några brudar hos Stella, där vi käkade och hade det allmänt trevligt. Jens kom också efter ett tag. Kring elva for vi till Sebastian där det var massa andra men vi hann inte vara där länge innan vi begav oss in till stan där alla skulle käka. Efter käkandet for jag, Stella, Erik och Björn hem till Erik där vi avslutade kvällen. Och idag efter jag vaknat åså drog jag vidare till Jazmine där också Kotten var. Nu ikväll har jag umgåtts med födelsedagsbarnet Stella. Vi har haft det bra med god mat och tårta! Nu måste jag dock ta tag i pluggandet så tjiing.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0