People need to learn to not give a fuck.'

Har nyss avslutat mitt samtal med Kottis och nu ska jag nog se på lite gossip girl tills jag finner orken till att plugga. Kan ju passa på att berätta om helgen nu. I fredags hängde jag på annelund med massor av människor och kring tre gick jag, Jazmine, Paula, Felix och Jimmy in till stan för lite nattkäk. Blev iallafall en otroligt bra kväll! Och på lördag började dagen med att jag och Kotten var på nimbys med en massa småbarn vilket verkligen tog på krafterna! På kvällen drog jag först till Paula och sedan for vi till Hannes där han och Johan var. Kring elva begav vi oss till Tobbe där det var en hel del folk. Sen avslutade vi kvällen på bigboy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0