life is too short to be unhappy, you have to take the good with the bad and smile hven you are sad.'

Denna dag har nästan bara bestått av dans! Hade två vanliga lektioner och efter det var vi på workshop vilket var kul men jobbigt! Under luchen blev det käk på subland med Kotten, Jazmine och Sofia. Sedan hade vi ett långt danspass. Då jag kommit hem läste jag engelskaboken och sedan var jag och Kottis duktiga och skrev klart alla frågor. Ikväll klockan sju begav jag mej vidare till acusticum för att kolla på en dansföreställning som var riktigt bra! Och har nyss sett klart gossip girl så nu är det dags att plugga massa samhälls eftersom att jag har prov imorgon. Det var allt jag hade att skriva, hade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0