Underklassmusik.'

Min fredag har varit bra! Skoldagen bestod endast av en idrottslektion och sedan hade vi dansuppvisning på acusticum. Då vi var färdiga där for jag vidare till gymmet. Och till middag blev det thai med familjen vilket var riktigt gott! Efter att jag gjort mej klar för kvällen åkte jag och Kotten till Jazmine där vi var tills vi bestämde oss för att fara till Tony där vi var med han, Hampus, Martin, Jonte, Filip och Oliver. När vi varit där ett bra tag drog vi förbi Louice en snabbis innan jag och Jazmine åkte vidare till Tim där också Gustav var. Vi badade bland annat bubbelpool och spelade kort! Och med denna sammanfattningen av denna dag säger jag godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0