Feel the heat between us two.'

Torsdagar brukar vara dom värsta men idag har den varit riktigt bra! Fick sluta redan klockan halv ett, så då jag kom hem såg jag på gossip girl tills klockan närmade sig fyra. Då begav jag mej ner på stan för att möta upp Paula. Hittade massa kläder som jag blev lite småsugen på men kunde såklart inte bestämma mej. Sötisen bjöd även på fika på nodo vilket var riktigt mysigt! Och nu sitter jag och funderar om jag ska orka dra mej ner till gymmet eller plugga historia. Svårt val där.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du i genomsnitt?
eller, för att få ett mer exakt svar; hur många läsare exakt hade du igår? :)

Svar: Igår hade jag 109 besökare:)
Nicole Westerlund

2013-11-08 @ 18:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0