When your past calls, don't answer. It has nothing new to say.'

Jag hann aldrig blogga igårkväll så berättar om dagen nu istället. Började min dag med att fara till Kotten där vi solade tills alla möjliga kryp kom och attackerade oss. Då gick vi in och käkade tacos och efter kom Martin och var med oss. Jag for sedan vidare till skuthamn på middag och efter det drog jag hem. Kring åtta någon gång kom Alex till mej där vi såg film åså, senare åkte vi till munksund där bland annat Kotten, Martin, Wille, Victor, Ante och Tom var och grillade. Det kom även en hel del andra dit också. Kring tolv var vi några som for hem till Victor där vi såg skräckis. Kom mej hem närmare tre och då gick jag och la mej! Och just nu är jag på kalas hos mina kusiner så ska nog ta och avrunda detta inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0