it's funny how someone who was just a stranger last year can mean so much to you now and it's terrible that someone who meant so much to you last year can be just a stranger now.'

Har haft fullspäckat schema idag! Hade först två vanliga lektioner och efter lunch någon gång så började vi repa på alla våra danser, efter mycket tjorv som varit fick vi även äntligen våran klasskläder som jag lägger upp bild på nån annan dag! Vi slutade kring tre och då for jag och Moa ner på stan en snabbis, efter det gick jag hem och då tog jag mej en gode lång pn vilket var fantastiskt skönt! Nu sitter jag nyduschad framför datorn men ska snart lägga mej i sängen och se på någon film. Juste, har inga vanliga lektioner imorgon utan ska bara hålla på med slutproduktionen hela dagen. Klagar inte!

bästa du♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0