every time i try to move on, you're right there.'

Nu börjar verkligen sommarkänslorna träda fram! Det har varit riktigt bra väder faktiskt. Jag har inte haft någon tid till att blogga men nu är jag tillbaka. Började denna dag med universums svåraste matteprov men nu är jag äntligen läxfri. Slutade kring fyra så for då hem, käkade mat från subland och senare kring sju tiden började jag och Kotten våran jakt på den blåa slushen. Tyvärr hittade vi den inte så vi köpte oss en glass istället. Efter glassätandet for vi och träffade Victor, Martin, Martin, Wille, Tom och Tony. Då vissa skulle börja dra sej hemåt så föjlde jag och Kotten till Tony där vi varit med han och Martin tills nu. Riktigt trevligt. Fredag imorgon vilket känns himla underbart. Humöret är på topp!

bjuder på söt bild'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0