The more you hide your feelings for someone, the more you fall for them.'

Hela dagen har jag jobbat vilket har varit gode jobbigt då det vart så varmt. Jag slutade kring fyra och då tog jag mej en dusch och sedan sov jag tills det var dags för tacos. Sen ikväll då Kotten kommit for vi vidare till kioskpiraten för att köpa mjukglass av Jennifer som jobbade där. Då hon slutat satt vi och pratade med henne ett bra tag tills då vi sedan for vidare för att vara med Tim. En kort beskrivning av hur min onsdag sett ut! Nu är det faktiskt dags för sängen så att jag orkar upp till jobbet imorgon. Ni får även en bild på våra mumsiga och fina glassar Jennifer gjorde åt oss :P Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0