Lördag'

Hade aldrig någon tid till att blogga igår så kan berätta kort om gårdagen nu. Efter att jag jobbat så for jag direkt hem för att duscha osv, då jag var klar for jag vidare till Johan för middag. Då jag ätit åkte jag snabbt hem till mej för att packa lite och sen satt jag mej på bussen som gick till Luleå. Och då jag var framme i Lule mötte jag upp Emma, Linus, Niklas, Eric, Ida och några. Vi tog då och åkte vidare till Sofia för lite festligheter. Kring tre tiden blev jag och några hungriga så vi gick till Shell där vi köpte korv, vi gick sedan tillbaka och kring fyra åkte jag, Emma, Linus, och Niklas till Töre där vi övernattade. Imorse då vi vaknat och gjort oss lite klara började jag, Niklas och Markus färden till Piteå. På vägen blev vi hungriga så vi stannade även upp för att köpa korv. Kom mej hem efter elva någon gång och då tog jag mej en pn på fyra timmar vilket var himla skönt! Blev ett långt inlägg så tar och avrundar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0