igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför.'

hela min examensdag var bra! Började med båtrace och vi var fett bra. Kom dock inte först men inte heller sist! På kvällen var det examen och efter det for jag hem för att byta om och sen var jag och Kotten hos Emil ett tag tills vi och Stella for vidare till gläntan. Då Moa kommit dit bestämde vi oss ganska snabbt för att åka vidare till pitsund där det var massor av folk. Efter ett tag hamande vi och några på phb, och sen åkte jag, Moa och Samir till svedjan nånstans där det var en hel del människor. Då vi varit där ett tag cyklade jag, Moa, Björn, Hampus och några till in till stan där vi avslutade kvällen! blev en riktigt bra kväll med andra ord. Och ikväll har jag och Kotten varit på bio där vi sett fast and the furious 6 och kan lätt säga att det är den nya favoritfilmen! Då vi sett klart den var vi med Moa tills det blev dags att börja dra sej hemåt. Nu känner jag att detta blev ett långt inlägg så ska sluta skriva nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0